مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 16:052023-12-11سياسي

«خانواده» مستحکم ترین نهاد اجتماعی در ایران 


دبیر ستاد فرهنگی و اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر اینکه ذهنیتی غلط در زمینه ازدواج اعم از متلاشی شدن کانون خانواده و .

ایجاد شده است گفت: - در شورای عالی طی برنامه هفتم، پیمایشی درباره ارزش ها و نگرش های ایرانیان صورت گرفت که در نتیجه مشخص شد، خانواده همچنان مستحکم ترین نهاد اجتماعی در ایران محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمود حاجیلویی با حضور در برنامه ای تلویزیونی در پاسخ به این سوال که آیا شورای عالی تاکنون در رسیدن به اهداف خود موفق بوده است، گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی ماموریت بزرگی را پس از انقلاب جمهوری اسلامی که مسئله فرهنگ و علم است را به شکل خیلی جدی تر توسط رهبران و مدیران عالی دنبال کرده است.

وی با اشاره به اینکه این شورا از توجه و اهتمام به حوزه علم و فرهنگ متولد شده است، افزود: با توجه به نگاه واقع بینانه تقریبا شورای عالی فرهنگی مسیر بلوغ را طی کرده است.

به نظر می رسد که امروز آنچه ما در حوزه فرهنگ و علم داریم ثمره تلاش هایی است که در سازمان های مختلف در دستگاه ها و مجموعه های مردمی، خبرگان نخبگان به صورت نسبی ایجاد شده است.

دبیر ستاد فرهنگی و اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: همه مجموعه های حاکمیتی، دولتی و مردمی در حوزه فرهنگ تلاش کرده اند اما به طور کلی نمی توان حد و حدود گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خانواده» مستحکم ترین نهاد اجتماعی در ایران 

«خانواده» مستحکم ترین نهاد اجتماعی در ایران